reklama

V chlade

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kde to žijeme

že zabudli sme na sneh

Zabudli na náš svet

a moju farbu bielu

Kde to žijeme

keď zabudli sme na teba a mňa

Na tú krásnu hustú hmlu

a na kroky za žiarou po vysokom sne

Kde to žijeme

keď nevieme žiť vedľa seba

Kde to som a stojím ešte

keď sa už nič s nami nehrá

Zmizla v tme naša hra a s ňou i dúha

Tratí sa nádej dvoch

ako dážď v hustých zimných oblakoch

A ja už nečakám.

















 

Júlia Kavuľová

Júlia Kavuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  6x

o mne? Myslím, že slová ukážu kým som Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu