reklama

Míňame sa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zas ležím v posteli

Výhľadňa na stropy

V izbách už inam prach víri

Slnko páli ma cez závesy,

.

Asi počkám, kým sa vrátiš

Vdýchneš do mňa život

Po líci ma pohladíš,

Vo vlasoch sa stratíš

.

Zobudená do slnka

Pýri sa už pred horou

Červenou som teraz

Škoda, že to nevidíš

.

No slnko nepočká ani na teba

Zas ráno už je

Čakám na teba, kým sa na mňa obrátiš

Hlasno dýchaš

Ešte sladko spíš.

Júlia Kavuľová

Júlia Kavuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  6x

o mne? Myslím, že slová ukážu kým som Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu