reklama

Život s tebou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milujem tvoj hlas

Rozoznieva v každej miestnosti

Valí sa na mňa

ako hmla v kotline po daždi

.

Stúpa, klesá, kníše sa

Para z lesa stúpa na nebesá

Tak ožíva v tebe lásky noblesa,

keď dívaš sa na mňa

.

Mám rada, keď ma máš rád viac dní po sebe

Vravíš Ľúbim ťa

Zneje to tak natrvalo

Ako doznev buchnutia po zvone

Na nízkom plafóne

On liahne sa do uší až ustane

Ustane tá pýcha počuť znova

.

Mám ťa rád ty moja

V dňoch s tebou cítiť vôňu koláča

Ústa mi tam medzi pri hrdla zvone

zhltnú i to, že chutí mi život

a nechcem žiť ho bez teba.

Júlia Kavuľová

Júlia Kavuľová

Bloger 
  • Počet článkov:  95
  •  | 
  • Páči sa:  6x

o mne? Myslím, že slová ukážu kým som Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu